1395-11-16 07:02
2373
0
34711
حجت الاسلام و المسلمین حقی در جمع خبرنگاران :

فساد در غله باعث بازداشت متخلفین و جابجایی مدیران شد / از گروه های قانونی آمر به معروف حمایت می کنم

دادستان مرکز استان گلستان گفت : موضوع فساد در غله گلستان طی سالهای گذشته با جدیت پیگیری شده و بر اثر آن تعدادی بازداشت و روانه زندان و برخی مدیران نیز جابجا شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان در جمع خبرنگاران در جواب سوالی در خصوص فساد در غله گلستان اظهار کرد: این موضوع وجود داشته و طی آن افرادی بازداشت و روانه زندان شدند و برخی مدیران نیز با فشار دادستانی جابجا شدند .

حقی به وجود شورای دستگاه نظارتی در استان اشاره کرد و گفت : این شورا متشکل از دادستان ، اداره اطلاعات ، سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات ، معاون برنامه ریزی و معاون استاندار بوده و بر امور نظارت دارد.

وی تاکید کرد : در مورد موضوع غله حساسیت داریم و کرارا ورود کردیم و الان هم برنامه و مصوبات جدید داریم که قابلیت بازگویی ندارد چون ممکن است سیگنالی به متخلفان داده شود و لذا بحث طمع ورزی در غله وجود داشته و دارد و ما در این موضوع کوتاه نمی آییم .

دادستان گلستان خاطرنشان ساخت : دوستان نظارتی ما در بحث غله اشرافیت کامل دارند و امسال مقید کردیم اداره غله را تا همه سیلوها مجهز به دروبین مداربسته با کیفیت ضبط بالا باشند و اگر مالک سیلو تن نداد به او گندم داده نشود .

حجت الاسلام والمسلمین حقی در جواب سوالی مبنی بر شکایت از وکلا گفت : دادستان انتظامی در کانون وکلا مسئول رسیدگی به شکایات مردمی از وکلایی است که یا کم کاری کرده یا خدمت خوبی به مردم نداده اند یا دچار زد و بند شدند و بعد از صدور رای پرونده به دادستانی ارسال می گردد و ما هم اینجا نظارت کافی داریم اما معمولا مردم در چنین مواردی شکایتی ندارند .

وی در خصوص نبود قاضی کشیک گفت : دادسرا با کمبود قاضی کشیک مواجه نیست و در همه ایام حتی روزهای تعطیل و بعد از ظهر ها نیز قاضی داریم و در مواقع تعطیل نیز قاضی کشیک بصورت تلفنی و اگر نیاز بود بصورت حضوری انجام وظیفه خواهد کرد .

دادستان مرکز استان در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را جزو قانون اساسی دانست و افزود : هر گروهی که تحت عنوان قانون کد و شماره ثبت داشته باشد ما از آن حمایت خواهیم کرد و اعتقاد داریم که باید در مقابل حرکتهای ضد اجتماعی تذکر داده بشود .

حقی در خصوص برخورد بد سد معبر شهرداری با دستفروش ها عنوان کرد: در این خصوص یک مورد داشتیم که به شهرداری تذکرات لازم داده شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.